vineri, 14 septembrie 2012

Trentino

Era o zi frumoasă de sfârșit de vară când am primit invitația de a participa la prezentarea unor regiuni de schi din Alpi. Inițial n-am înțeles despre ce era vorba. Un workshop, îmi spune un prieten. Fiind vorba despre Alpi și despre schi n-am stat prea mult pe gânduri și am acceptat invitația la Poiana Brașov.
Ajunși la destinație am fost cazați la hotelul Piatra Mare. Un banner imens pe care scria cu litere mari: „IFT (Innovations for Tourism) – EXPOSKI – South Eastern European Schi Exhibition” ne-a întâmpinat chiar la intrare.
Era vorba despre un târg de turism, dar nu unul obișnuit, cu public, ci despre o întâlnire între reprezentanții unor regiuni celebre de schi din Italia, Franța, Austria, cu parteneri est-europeni. Italienii își exprimaseră dorința să facă o prezentare în fața presei, motiv pentru care am fost și noi invitați acolo. Citeste mai mult pe Presa de turism

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu